skip to main | skip to sidebar

Contempt loves the silence

Then someone tell's me how good I look, and for a moment, For a moment I am happy, But when I'm alone, No one hears me cry

17. lokakuuta 2009

Kiljaissut Maddy klo 13.31

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

About Me

Oma kuva
Maddy
Näen miltein sen, unelman josta unelmoin, mutta Pääni sisällä on ääni sanomassa, et ikinä saavuta sitä. Jokainen askel jonka otan, jokainen liike jonka teen tuntuu Kadotukselta ilman päämäärää. Uskoni horjuu mutta minun täytyy jatkaa yrittämistä, täytyy pitää pää ylhäällä.
Tarkastele profiilia

Lukijat

I want to be beautiful
Make you stand in awe
Look inside my heart,
and be amazed
I want to hear you say
Who I am is quite enough
Just want to be worthy of love
And beautiful

Sometimes I wish I was someone other than me
Fighting to make the mirror happy
Trying to find whatever is missing
Won't you help me back to glory

Lähtötilanne 31.10.2009

Pituus: 179cm
Paino 101kg
Painoindeksi: 31.5

Tavoitepaino: 62kg
Painoindeksi: 19,4